5 yorum:

Adsız dedi ki...

şaman kingin başka bölümlerini yüklemiycek msnz?

9 Eylül 2009 15:11
Turan Kuşaksız dedi ki...

şuan elimizde bulunan bölümler bunlardır ama yoğun talep olursa diğer bölümlerinide upload etmeye çalışırız...

9 Eylül 2009 17:24
Adsız dedi ki...

yoğun talebi boşver ya ben talep ediyorum işte hadi bir an önce yükle.lütfen...

9 Eylül 2009 18:49
Adsız dedi ki...

Ben bütün bölümlerini seyretmiştim jetix'te dostum..Gerçekten çok heyecanlı bir dizi, ama nereye baktıysam türkçe olarak bu kadar bölümü var.. Ayrıca yoh ile lenny arasındaki 3.raund maçının bir bölümü eksik, yoh ile len arkadaş oluyorlar, o bölümü olmadan direk tao ailesi olayına girmişler..

Merak etme diye aşağıya animenin sonunda neler olacağını yazdım istersen bak, merakını yitirecekse bakma..

Buradan sonra turnuvanın 2.turu başlıyor ve hikayenin asıl karakterlerinden birisi olan zeak gözükecek.. Ve 2.turda falan dövüşecekler, aynı zamanda takım olacaklar.. Faust ekibe katılacak ve iyi olacak, aynı zamanda iğrenç bir komedyen ama güçlü bir şaman olan cokko takıma katılacak, ve 2.turda dövüşmek için takım olacaklar 3'erli 3'erli.. Yoh, faust ve rio ile asakura takımı oluyor, len, trey, cokko'da leny takımı oluyorlar.. Ama turnuvanın finallerini falan göremiyoruz zira zeak zorla şaman kral olacak kişiye güç veren ruhlar kralının gücünü alıyor, işte bizim elemanlar hep birlikte onu yeniyorlar ve klişe bir sonla bitiyor anime..

12 Eylül 2009 10:46
Adsız dedi ki...

ewet olsun

13 Ekim 2009 21:04

Yorum Gönder


Yeni Temamızı Nasıl Buldunuz ?